نی نی کوچول موچولو

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

نی نی کوچول موچولو

یه عالمه نی نییییییی

 

چه جوره؟؟

چه قدر ناناسن

نظرمممم که

دسته گلت درد نکنه

فعلا باااااای


نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت19:41---20 خرداد 1391


شادی
ساعت18:11---15 آذر 1390
بی توهیچم هیچ

بسیار زیبا بود


مریـم
ساعت15:01---26 آبان 1390

هیچگاه از دلم نپرسیدی چقدر تو را دوست دارد…

هیچگاه نفهمیدی که این دل دیوانه تنها تو را میخواهد.

هیچگاه به چشمان خیسم نگاه نکردی که قطره های اشک را درون آن ببینی و بفهمی چقدر این انتظار برای به تو رسیدن سخت است…

میگفتم لحظه ای به چشمانم خیره شو ، اما تو میگفتی نمی توانم!

هیچگاه عشق مرا باور نداشتی و نمی دانستی که من از همه عاشقترم ، و بیشتر از همه کس دوستت دارم…

کاش می دانستی که این دل دیوانه ام تنها تو را دارد ، کاش لحظه ای مرا باور میکردی و لحظه ای به درد این دل گوش میکردی!

نمی دانی درون این دل بی طاقتم چه میگذرد ، نمی فهمی که از تو چه میخواهد ، نمیبینی چقدر شب و روز دلتنگ تو است….

و ای کاش از دلم می پرسیدی چقدر تو را دوست دارد، ای کاش درون این چشمهای خسته ام قطره های اشک را میدیدی!

بگذار لحظه ای این دل عاشقم برای تو دردش را بگوید ! گوش کن ببین چه می گوید و چه میخواهد!

این دل عاشقم می گوید هیچگاه رهایش نکن و او تنها تو را میخواهد!

هیچگاه مرا درک نکردی ، حتی لحظه ای دردهای قلبم را گوش نکردی و همیشه تنها خودت دردهایت را برایم میگفتی ، در حالیکه نمی دانستی این دل من هم پر از درد است…

هیچگاه از من نپرسیدی چقدر تو را دوست دارم ، تنها تو میگفتی چقدر دوستم داری!

ای کاش مرا باور میکردی ، قطره های اشک را از گونه هایم پاک میکردی و لحظه ای به حرفهایم گوش میکردی ، مرا آرام میکردی !

هیچگاه نفهمیدی چقدر دوستت دارم… هیچگاه !


بی نام
ساعت22:24---14 آبان 1390


مجنون تنها
ساعت10:33---12 آبان 1390

salam
web khili ghashangi dari dost dashti ye sar ham be web ma bezan khoshhal mishim
montazeretam



hamed
ساعت23:07---11 آبان 1390
اپ کردی حتمااااااااااااااااااااااااااا خبرم کن........

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:43---10 آبان 1390
اجی جوووووووووووووووووووووووونم
جیجریییییییییییییییییییییییی بدو بیا من اپیدمممممم


محمد:-)
ساعت17:44---10 آبان 1390
دمت گررررررررررررررررررررررررررررر رررررم

مهسا
ساعت23:31---9 آبان 1390
سلام قشنگم خوبی؟؟
بدووو بدووو که آپم


mohammad
ساعت17:28---9 آبان 1390
salam ghashang bod merci ali bodپاسخ:مرسییییی

محمد:-)
ساعت17:31---8 آبان 1390
سلام
مرسی که انقدر هوای منو داری!!!
خیلی با حالی.
باشه این پست هم که قولش رو دادم رو می نویسم.
ولی دیگه حوصله نوشتن ندارم.
شاید یه چند وقت ننویسم.
بازم ممنون که هوام رو داری.
دوستت دارم مرضیه جون :-)


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:00---7 آبان 1390
:: **:* XX XXXX خیلی دوستت دارم اجی گلییییییییی

شاهین
ساعت21:49---7 آبان 1390
سلااااااااااااااااااام بدو که آپم اونم از نوع خفن بدوووووووووووووووووو

محمد:-)
ساعت21:47---7 آبان 1390
نه نه نه...
من که گفتم این یه داستانه!!!!
من که اینجوری نیستم!!!
الان می رم مطلب رو درست می کنم فکر کنم همه بد برداشت کنن.


محمد:-)
ساعت21:42---7 آبان 1390
از همون اولش هم من فهمیدم که یه ریگی توی کفش این پسره هستش



ولی خوب حالش رو گرفتم!

نه؟



راستی من یه متن بی مزه آپ کردم اگه حال داشتی برو بخونش!

ولی گفته باشم ناقصه!



من خودم یه جوری حال این بچه پر رو رو می گیرم که...
پاسخ:دمت جیلیز داداش خوف حالشو گرفتی


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:04---7 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااااام
اجی بیاااااااااا
دیووووووووونه خونه اپ شد
بیا پسر دیوووووووونه رو دعواش کنباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرتم


پسر دیوووونه
ساعت18:50---7 آبان 1390
بیا عکس دخمل دیووونه لو رفت
پاسخ:کشتمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


اررررووورررراااا
ساعت16:24---7 آبان 1390
سلام سلام مرسسسسسیییییی

می دونستی من نی نی دووووست دارم
پاسخ:قربونت برمممم که انقدر با مرامی


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت22:54---6 آبان 1390
سیلام اجییییییییییییی
میخوای با پسر دیووووووووونه چیکار کنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هههههه شاهین
ساعت16:34---6 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااام ششششششششطوووووووووووووووووووور ررررررررییییییییییییییییییییی؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی باهات حال می کنم منم لینکیدمت تند تند بهم سر بزن اگه نزنیاگه نزنیخب نمیزنی دیگه چرا قیافتو اینجوری میکنی آدم می ترسه


محمد:-)
ساعت16:15---6 آبان 1390
مرضیه جون من نمی رم.
اون وبلاگ قدیمی یه منه و چون مطالب قدیمی خودم رو به اون منتقل می کنم گذاشتم تا استفاده کنید.

راستی بیا ببین این پسر دیووونه چی برای من نوشته پر رو. دیگه باید حالش رو بگیرم.
ور دار اره و قیچی رو بی افتیم به جون این پسر دووونه!
حاضری؟


پسر دوووووووونه
ساعت15:47---6 آبان 1390
مثل اینکه پارتیت کلفته!زورت هم زیاده!

خوب باشه تو رو خبر می کنم.





بیا آپم... بدو... چقدر شلی ... زود باش دیگه مگه نون نخوردی؟
پاسخ:هاهاهاهاها جونه اجی حال کردی؟؟؟؟؟


محمد:-)
ساعت15:03---6 آبان 1390
یه چند روز نبودم ببین چه بل وشویی شده.

این پسر دیونه چرا تو رو ناراحت کرده بود؟

رفتم حالش رو گرفتم.

هاهاها...



برو حالش رو ببر!!!!

راستی هیچ کدوم از عکس ها جای اولی رو نمی گیره. عاقبت پا تو کفش بزرگ تر ها کردنه ها!!!!
پاسخ:بابا دمت جیلیززززز و ویلیزززززززز خیلی مردی


مهران
ساعت12:13---6 آبان 1390
سلام

چممنون که بهم سر زدی

آپ کردی خبرم کنیا
پاسخ:چشممممم داخداش


آقا رضا (تهی 2)
ساعت10:25---6 آبان 1390
سلام من اووووووومدم!!!

وبت خوبه اما به پای مال من نمیرسه!
پاسخ:جونههههههههه من؟؟؟


محمد:-)
ساعت0:09---6 آبان 1390
سلام نانا
خوبی؟
ببخشید این مدت سرم خیلی شلوغ بودش.
حالا چرا آلبوم عکس بچه گی هات رو گذاشتی توی اینترنت؟

اکشال نداره.
گلابی رو عقش است.


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:48---5 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام اجیییییییییییییییییییییییییییی یییییییییی
اخخخخخخخخخخ اگه بدونی چقد دلم واست تنگ شده بود این چندروزه(
همش تقصیر لوکس بلاگ بودش
اجی اینا چقد ناناسن مخصوصا اون اولی
راستی اجی اون حرفایی که راجع به دبیرت زدی کلی خندیدم
خیلی توپی به جون خودم
دمت داغ):d


نیلوفر
ساعت23:18---5 آبان 1390
خیلی نازن!

رضا
ساعت21:52---5 آبان 1390
سلااااااااااام آجی بدووووو که آپم فقط به خاطر تو....
پاسخ:میسییییییییییی داداشی


مهران
ساعت18:58---5 آبان 1390
سلام آّجی
دلم خیلی گرفته.
تو چرا ناراحتی؟؟؟؟
مرسی که بهم سر زدی.:-( (


مهسا
ساعت18:24---5 آبان 1390
سلام آبجی قشنگم خوبی?

وای چه نی نی های نازی گذاشتی

ولی به نازیه پسر من نیستن:

خیلی قشنگ بود گلکم.

بوسسسسسP


مهران
ساعت16:36---5 آبان 1390
سلام
خوبی آبجی؟؟؟
نی نی چی ها خیلی ملوس بودن
من آپم
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا
منتظرما


رضا
ساعت14:37---5 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام اجی کوچول موچولوی خووووووددددددددددددددمممممم

وااااااااای نمی دونی چقدر دلم واست تنگیده بود
واقعا منو ببخش که نبودم آخه نت ام قطع شده بود
ولی دیگه اومدم
راستی آپت خیلی نازه من بچه ها رو خیلی دوست دارم مخصوصا اون چاقالو هاشومرسی که تو این مدت نگرانم بودی و همش بهم سر می زدی به اون آپ {سوااااال}
هم جواب دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:4 ] [ girl ] [ ]